Regulamin

serwisu scire.pl (w tym http://darmowy-kurs-uml.scire.pl/)

Podmiotem prowadzącym Serwis i Usługodawcą jest Sheerity sp. z o.o NIP: 529 181 42 69, REGON: 365872651 z siedzibą w 96-321 Żabia Wola, Bartoszówka, ul. Iskry 6. Podmiot powyższy zwany jest również “Sprzedającym”

§ 1 Definicje

  • Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 18. rok życia, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Serwisu (w tym również Konsument).
  • Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Serwisu. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.

§ 2 Postanowienia ogólne

  • Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Serwisu, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  • Usługodawca dołoży starań, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  • Usługodawca stosuje mechanizm plików “cookies”, które podczas korzystania przez Użytkowników z Serwisu, zapisywane są przez serwer Usługodawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika. Stosowanie plików “cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Serwisu na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Usługodawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie z Serwisu.
  • W celu skorzystanie z kursów, subskrybcji lub założenia Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
  • Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika Serwisu Internetowego, Strony Internetowej Serwisu lub usług świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
  • Klient/Użytkownik jest uprawniony do korzystania z udostępnionych/zakupionych materiałów na stronie Serwisu wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu w celu prowadzenia przez Klienta/Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy.

§ 3 Składanie i realizacja zamówień

  • Obecnie W serwisie udostępniony jest kurs UML (http://darmowy-kurs-uml.scire.pl/). Każdy Subskrybent Kursu może korzystać z niego za darmo, jednak w ramach tzw. ekonomii wdzięczności, subskrybent może dokonać dobrowolnej zapłaty za kurs.
    Wspomnianych dobrowolnych zapłat można dokonać na stronie (http://darmowy-kurs-uml.scire.pl/wsparcie/).
  • Subskrybent, który zdecyduje się na dokonanie wpłaty, może otrzymać od Usługodawcy dodatkowe materiały dotyczące kursu
  • Wpłata/Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz płatności i prawidłowo poda wymagane tam dane; oraz dokona płatności.
  • W przypadku, gdy podane dane nie są kompletne bądź są błędne, sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
  • Kupujący może otrzymać Fakturę VAT. W tym celu powinien skontaktować się z Usługodawcą za pomocą adresu e-mail: sheerity@sheerity.com
  • Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Usługodawcę również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.

§ 4 Płatności

  • Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych bądź poprzez przelew bankowy na wskazane przez Sprzedawcę konto bankowe.

§ 5 Odstąpienie od umowy

  • Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 30 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania przedmiotu umowy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie winno być przesłane drogą elektroniczną na adres: sheerity@sheerity.com
  • Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może zablokować dostęp do materiałów będących przedmiotem umowy oraz ograniczyć dostęp do konta w serwisie w przypadku produktów abonamentowych

§ 6 Reklamacje

Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu oraz następujące dane: imię i nazwisko, adres email. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

Przydatne? Podziel się!

Comments are closed.